دانلود رایگان برنامه prisma برای اندروید

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ساخته شدن لوازم عکاسی پیشرفته از جمله لوازم عکاسی همراه تقاضا برای تغییر عکس و افکت گذاری روی عکس هم زیاد شده است که حتی برای بعضی ها به دغدغه تبدیل شده است.

امروز بهترین ابزار عکاسی موبایل همراه و تبلت ها هستند که کمتر افرادی در جوامع پیشترفته و حتی جوامع عادی که این گونه وسایل را نداشته باشد و همان گونه که دیده می شود که از مهمترین قسمت های این ابزار ها دوربین عکاسی است که جدیدا دوبین های این وسایل دارای کیفیت بالایی شده است و افراد عکس های زیادی با آن می گیرند و دوست دارند عکس هایشان را از حالت خام خارج کنند و افکت های برای زیباتر شدن عکس به آن اضافه می کنند اما شما اگر از افکت های پیش فرض موبایل خودتان خسته شده اید می توانید از یک برنامه بسیارر قوی و جذاب استفاده کنید که این برنامه دیگر برای شما خسته کننده نیست.

برای دانلود و مطالعه ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

و دانلود رایگان برنامه prisma برای اندروید است که شما می توانید به راحتی آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این برنامه دارای الگوریتم بسیار جالبی است و به روش های مختلفی عکس های شما افکت گذاری می کند که دیگر برای شما تکراری نمی شود و دوست دارید هر موقع که عکس می گیرید از آن استفاده کنید.


قابلیت ها:

  1. کاملا رایگان
  2. بدون نیاز به روت 
  3. دارای افکت های معروف 
  4. امکان اشتراک گذاری عکس در هر جا 
  5. ساده و روان 

جعبه دانلود

حجم: 6 مگابایت

لینک دانلود برنامه